Re: MIASTA W INTERNECIE

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 21:48:02 MET DST

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

>Pod wzgledem obslugi attachow najlepszego jaki istnieje, na jakiekolwiek
>systemy. Pegasusa. :))))

aha :) to faktycznie najlepszy.

>A tego listu z attachem to ja W OGOLE NIE DOSTALEM!!! Rozumiesz? Dostalem
>dopiero Twoja odpowiedz na niego. Chyba wyraznie to napisalem, tylko ty
>czytac nie umiesz...
>Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> raj_at_inf.wsp.krakow.pl

umiej. i wreszcie zajarzylem o co biega.
ten list z attachem byl potwornie dlugi. powoduje to ze transmisja
sie albo urywa, albo na jakims ogniwie po drodze taki list zostaje
po prostu wyciety ze wzgledu na ograniczenie dlugosci pliku, badz
ilosci linii w liscie.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |