Re: Routing

Autor: Bartek Papierski (bpapier_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 22:32:16 MET DST

On Sun, 20 Apr 1997, Andrzej Karpinski wrote:

> Powinienes go kupic w najblizszym sklepie komputerowym. Jest czasem
> fabrycznie dolaczany do modemow. Uwazaj, abys kupil wersje z odpowiednia
> iloscia pamieci RAM bo inaczej Win95 moga ci nieco spowolnic.
>
> :->
>
> karpio

Ale zapomniałeś mu dodać, że jak kupi z małą ilością ram-u to DOOM'A ani
QUAKE'A też nie 'odpali' ;-)
Poza tym nie musi od razu kupować. Ja w tamtym tygodniu pożyczyłem od
kolegi. (ale nie z freepolboxu, tam nie mam kolegów) 8^)

         Bartek Papierski * Lodz, POLAND * Powered by PINE
    mailto:bpapier_at_free.polbox.pl or mailto:bpapier_at_clubmember.org
               WWW PAGE: http://free.polbox.pl/b/bpapier
GARBUS KLUB LODZ-http://www.mousetrap.net/~garbklub garbklub_at_mousetrap.net