Re: Wirtualny serwer WWW

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 11:10:31 MET DST

darekw_at_atm.com.pl (Dariusz Wichniewicz) wrote:
>Swoja droga, ciekawe co szanowni POLIPowicze mysla o takim przesylaniu
>reklam... przepraszam - informacji, a nawet bratniej pomocy na liste. W
>koncu widac, ze jesli chodziloby tylko o wsparcie, to pewnie przeslalym to
>na adres prywatny.
>???
>Darek

jest grupa pl.internet.nowosci . wystarczy tam wyslac list z URL'em,
i bardzo skrotowo co strona przedstawia. czyli na grupie info,
a ten kto jest zainteresowany obejrzy sobie strone.
wg. mnie jest to najlepsza forma reklamy, gdyz dociera wlasnie
do tych osob ktore chca uzyskac konkretne informacje. reklama nie dociera
do odob, dla ktorych reklamy sa elementem wkurzajacym, czyli do
potencjalnych osob siejacych antyreklame.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |