Re: odlaczenie domeny pse.pl przez NASK

Autor: Dariusz Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 10:00:35 MET DST

Zapraszam do mnie - polaczenie da sie przestawic w ciagu kilku godzin
(jesli dobrze pojdzie). Reszte mozna zalatwic pozniej.

Z NASKiem mielismy doladnie takie same klopoty - ostatnie faktury opiewaly
na ruch DWUKROTNIE przekraczajacy fizyczna przepustowosc lacza... I co
najciekawsze: NASK twierdzi ze doskonale o tym wie i ze wszystko jest w
porzadku.

Pozdrowienia
Darek Wichniewicz