Re: Co sie dzieje z TERNETem?

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 12:06:30 MET DST

On 16 Apr 97 21:20:43 GMT Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote:
: >Czy moze ktos wie co sie dzieje z TERNETem?
: >Od dzisiaj tzn. 16.04.97 nie ma tej firmy w sieci (www.ternet.pl) jak i jej
: >terenowych oddzialow, po prostu zniknela bez sladu.
: z dniem wczorajszym firma TERNET przestala istniec. lokalne oddzialy
: pracuja nadal jako niezalezne jednostki (ha! bez waznych uprawnien
: operatorskich!) swiadczac nadal uslugi. w przyszlosci planowane jest
: ponowne polaczenie tego w jedna firme.
: nieoficjalnie mi wiadomo ze podlozem rozpadu firmy byla kontrola skarbowa
: TERNETu warszawskiego oraz jesto ogromne zadluzenie, co w polaczeniu z
: niewielkimi zyskami jakie cale przedsiewziecie przynosilo nie mialo
: sensu. innym podawanym powodem jest konflikt miedzy lokalnymi

Jak kiedys zastanawiałem się dopiero nad założeniem firmy zajmującej się
internetem w pl to zapisałem się na listę dyskusyjną ISPs i tam trafiłem
na dyskusję, z której wynikało, że najczęstszą przyczyną upadania ISPs
jest zaniechanie zbierania opłat - z powodu innych ważnych zajęć np...
Nie wiem co było powodem zadłużenia TERNETu, być może coś innego.

: administratorami a Andrzejem Tobola o warunki wspolpracy. co ciekawe
: obsluga lubelskiego wezla dowiedziala sie o wszystkim dzisiaj rano, gdy
: przychodzac do pracy zastala niedzialajaca siec, a proba skontakotwania
: sie z "centrala" zaowocowala informacja, ze firma juz nie istnieje ;)

To węzeł lubelski ma słaby wywiad. Plotki krążyły już od miesięcy. Ternet
bydgoski zmieniał adresy ostatnio.

: przykladowo TERNET Lublin dziala obecnie jako TKT Lublin, zas adres z
: lub.ternet.pl zmienil sie na tkt.net.pl. trudno wyrokowac co bedzie dalej
: z TERNETem. nie podam takze mojego zdania w tej sprawie ;)

Co to za skrót 'TKT'?

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec