Re: darmowe ozdobniki do strony www

Autor: Grzegorz Parzoch (grzegorz_at_inlink.com)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 10:32:05 MET DST

Dariusz Kolakowski wrote:

> Mam zamiar napisac wlasna strone www, ale nie mam zbyt duzego
> doswiadzczenia.
> Poszukuje jakies darmowe ozdobniki, zdjecia, tla etc.Bede wdzieczny
> za
> wszelkie informacje, gdzie moge je znalezc.
> Dariusz Kolakowski.

 Mozesz znalezc na Netscape home page (oni maja tam links do miejsc
ktore ucza Cie jak zrobic rozne grafiki). Jak masz Netscape 3 or higher
mozesz rowniez zobaczyc source kazdej strony na WWW tylko prawo kliknij
na strone i wybierz source.( przepraszam za bledy ale mieszkam w US i
zreszta nigdy dobrze po Polsku nie pisalem). Swoja droga szukam programu
do nauki pisania na maszynie po Polsku ( musze wyslac swojemu staremu)
jakbys mial to daj znac.