Skulas zaprasza

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Sun 13 Apr 1997 - 09:17:26 MET DST

Dzieki mojemu poprzedniemu providerowi, ktory bez uprzedzenia zaczal
robic mi wstrety, uzyskalem dosyc motywacji, aby uruchomic wlasny serwer
(wirtualny). Najwieksza nowoscia jest niewatpliwie mownica goscinna vel
przechodnia "U Skulasa". Zapraszam serdecznie i prosze o intensywne
testowanie.

--
Piotr "SQLasek" Skulski           http://www.skulski.com
mailto:piotr_at_skulski.com