Re: polteam

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 10:12:23 MET DST

On 10 Apr 97 at 8:39, Zbigniew Kobylski wrote:

> Przepraszam ale troche ostatnio jestem nie w temacie. Czy grupa moderowana
> to samo co cenzurowana i czy juz ONI powolali do tego jakis urzad ? A moze
> praca spoleczna ?

Choc bez watpienia pozostaje ze ONI predzej czy pozniej jakis urzad
powolaja (tez chca przeciez zarobic) to na razie moderowanie polega
na wysylaniu listow do moderatora ktory podejmuje decyzje czy list
miesci sie w temacie. Jesli tak to przesyla list na liste :-) Praca
zdaje sie spoleczna.

> z.k.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Oczywiscie jest to cenzura jak najbardziej tyle ze merytoryczna
a nie polityczna.