Re: Ciekawostwa z domeny onet.pl

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_bit.onet.pl)
Data: Sun 06 Apr 1997 - 15:45:34 MET DST

Motto:
   Kurna chata! Wszystko znajdą...
   Internet jest wspaniały, ale i nie da się przed nikim ukryć...

dr Andrzej Kotek <kotek_at_silesia.pik-net.pl>:
> delta:~$ nslookup quit.onet.pl.
> Name: wpisz.EXIT.dupku.jeden.z.onet.pl
> Address: 194.204.188.255
> Aliases: quit.onet.pl

Po moich i Czesia zabawach z DNSem (długie nazwy, grupa bodajże
pl.comp.networking), dostaliśmy od Szymona archiwalny list/artykuł
opisujący właśnie taki wpis do DNSu, w erze, gdy nie było komendy
host (osobiście preferuję host'a :-). Byla to mnie/wiecej taki sam
tekst, tyle że po angielsku...

No i spodobało mi się, i ustawiłem, czekając kto się na to złapie :-)
Nastawiony tekst jednak był na NAS, nie na innych ludzi spoza firmy...

I owszem, udało mi się kolegę złapać, jak ładnie w nslookupie wpisuje
quit - widać jest to częsty błąd wśród używających nslookupa :-)

A tekst nie jest jak był łaskaw zauważyć przedpiśćca
   "Co o Was myślą admisnitratorzy ONETu"
a jak pisałem powyżej "do użytku wewnętrznego" :-)))
(Tekst jest ewidentnie skierowany do użytkownika Z DOMENY ONET.PL !!!!)

PS: By być dokładnym, możnaby EWENTUALNIE co najwyżej zaznaczyć:
  "Co myśla administratorzy ONETu o ludziach używjących nslookup'a
   i notorycznie próbujących wyjść poprzez <quit>..." :-))

PS: Tekst zmieniłem ;-) co Szanowny Kolega może sprawdzić...

Łączę pozdrowienia,
Zbigniew Zych

--
http://onet.pl/~zych/
Optimus SA Oddział Kraków, Dyrektor Działu Technicznego, administrator sieci