Re: Konto na FREE

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 22:02:01 MET DST

Dnia 4 Apr 97 o godz. 18:39, Cezar Cichocki napisal(a):

> Wszystko pieknie Jarku. Dla Ciebie, Szymona czy (nie przymierzajac) mnie ;)
> wyslanie fake-maila jest trywialne. Podejzewam ze znajdzie sie jeszcze pare
> setek ludzi ktorzy potrafia to zrobic. Ale konto na free.polbox moze sobie
> zalozyc kazdy i w sumie moze sobie wybrac dowolny identyfikator (minus te,
> ktore sa juz zarejestrowane w systemie). Nie bez kozery uzwazam to za duze
> zagrozenie.
Wyslanie fake-maila jest trywialne dla *kazdego*, kto umie uzywac Netscape'a,
MS Internet Maila czy innej Eudory. Po prostu w konfiguracji wszystkich
takich mailerow trzeba samemu wpisac, co ma sie pojawiac w polu "From:". Co
za problem wpisac tam cokolwiek?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl