Re: Filmik System

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 11:10:53 MET DST

> Mieli tam ciekawy wirusik, ktory gdy sie uaktywni to robi ladna zadymke.

To nie byl wirusik tylko kon trojanski. Takie inne spojrzenie na przyszlosc
programow Microsoftu. Patrz szef firmy i wszystkie dziury. :))

> A czy ktos z was wie jakiego systemu do wlamywania uzywali w tym filmie. Nie znam sie unixach, linixach,

Filmowego ... popros o scenariusz moze on sie jakos tam nazywal.

> novellach wiec moze to bylo cos z tego?

Nic ... co wiecej, podawane adresy tez sa bzdurne.
A najbardziej z calej sieci podobal mi sie nslookup.

> Jak ktos nie ogladal to goraco polecam.

Panienka to mi sie podobala ....

PS: Ta panienka bardzo duzo na IRCu bywa ! :)

Pozdrawiam ...

  ___ _ _
 \___|\_/\_/\__,_|_||_|_\__,_|_\_\ http://www.kis.p.lodz.pl/~cwaniak/