Re: Netscape i news

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_mail.hep.utexas.edu)
Data: Thu 27 Mar 1997 - 20:06:37 MET

In pl.listserv.polip Bartek Papierski <bpapier_at_free.polbox.pl> wrote:
> Zrozumiałe jest to, że administrator agh, Pan Szymon Sokol nie bedzie
> zakładał konta w 'free', bo może takich kont założyć do woli u siebie,
> postawić dialup. Nie znaczy to jednak, że pozjadał wszystkie rozumy.

Niekoniecznie zrozumiale. We free nie, bo to wstyd w takim
towarzystwie :), ale w innej domenie moze chciec miec konto, chocby
dlatego zeby miec je prywatnie, a nie sluzbowo. Albo dlatego ze taki
adres jaki dostanie bedzie 'elitarny' (z braku lepszego okreslenia), a
nie @free.polbox.pl Ale nie o to chodzi, faktem jest ze we free jest
przesyt lamerii i bydla, bo za darmo. Nie znaczy ze wszyscy z free sa
be, ale nie dziwie sie jezeli pierwsze wrazenie jest "ooo, kolejna
lama z free", podczas gdy przy takim samym potknieciu "o, Kajtek sie
pomylil, ale mozna mu tlumaczyc, jest z icm to zrozumie'.

> No, my tu prowadzimy konfrontacje, a ludzie z polboxu zacierają
> rączki. Ja nie widziałem do tej pory, żeby ktoś zrobił taką akcję
> reklamową w Internecie.

Ty chyba w ogole malo widziales (przynajmniej w internecie). A
geocities? A hotmail? A usa.net? I to sa tylko przyklady powstale
po tym jak Internet stal sie ostatnim krzykiem mody... A przedtem
byla kupa tzw. freenetow (ja tak zaczynalem moja przygode z
Internetem) - grfn.org, detroit.freenet.org, www.nyx.net

> P.S. Przepraszam, a gdzie zakładają konta pocztowe za 15zł???

A w onet.pl o ile pamietam jak bylem w Polsce w grudniu... A zreszta
sam se podzwon po providerach.

_tmo