Re: Jak ominoć opłaty za teleon

Autor: Qurczak (mk167280_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 27 Mar 1997 - 18:38:45 MET

R. S. <ditrskor_at_pbg.pl> napisał w artykule <333B0D35.3E60_at_pbg.pl>...

> BTW: Podyskutujmy o czyms lzejszym!
> Mozemy sie np. poklocic o wyzszosc C nad Pascalem, NetWare nad
UNIXem,
> Polakow nad Zydami, ja bym chetnie kogos wyzwal od komuchow ;)))

McDonalda nad Burger Kingiem, Disneya nad Hanną Barberą, Coca-Coli nad
Pepsi, peceta nad Macintoshem, Hortexa nad Fortuną, Radjem Zet nad
Radjem RMF FM, Bożym Narodzeniem nad Wielkanocą...

A od komuchów to mnie nie wyzwiesz, najwyżej od liberalnych
konserwatystów.

Tyle że to wszystko nie na temat grupy.

BTW: Spróbuj wysyłać w 8bit a nie w quoted-printable, bo MsMail nie
dodaje automatycznie ">" przy cytowaniu.

--
       _                        QURCZAK Wielkanocny
    __('<                          Marcin Kowalczyk