Re: Domena PL

Autor: Andrzej Bort (bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 27 Mar 1997 - 13:12:39 MET

Marek Pokulniewicz <mpokul_at_sejm.gov.pl> pisał(a):

[wycięte trochę przed i trochę za]

> Ktos podal przyklad domeny eros.pl. Jest taka domena. I co ciekawe - NASK
> jej nie rejestrowal. W calosci jest zarejestrowana w Norwegii.

bort_at_zeus:~ $ nslookup
Default Name Server: zeus.polsl.gliwice.pl
Address: 157.158.1.3

> server bilbo.nask.org.pl
Default Name Server: bilbo.nask.org.pl
Address: 148.81.16.51

> set type=any
> eros.pl
Name Server: bilbo.nask.org.pl
Address: 148.81.16.51

Non-authoritative answer:
eros.pl nameserver = hercules.eros.no
eros.pl nameserver = papa.link.no

Authoritative answers can be found from:
eros.pl nameserver = hercules.eros.no
eros.pl nameserver = papa.link.no
hercules.eros.no internet address = 193.213.43.226
papa.link.no internet address = 193.213.36.21

To ja juz nie wiem. Odpytałem bilbo, a ten mi odpowiedział.
Przecież Norwedzy sami nie zarejestrowaliby takiej domeny, bo niby jak?
Acha: domena eros.pl jest tak samo zarejestrowana jak domena gazeta.pl, jak
ktos chce, to moze sprawdzic.
Wniosek: NASK zarejestrował domenę eros.pl.

Jak się gdzieś pomyliłem, to proszę mnie oświecić...

--
-- Andrzej Bort             Technical University of Silesia, Computer Center
-- E-mail: bort_at_polsl.gliwice.pl (ISO,MIME compatible)             IRC: Juan