Autor: Michal Szokolo (Michal.Szokolo_at_f19.n480.z2.fidonet.org)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 10:58:01 MET
W liscie z Pon 17 III 1997, Antek Sawicki pisal(a):
AS> Ludzie z TPSA tez maja swoje godizny pracy - tez maja weekendy - tez lubia
AS> napoje alkocholowe ;) Zyjemy w spoleczenstwie i powinnismy to zaakceptowac
AS> i na scianie powiesic rozklad dnia ludzi z "naszej" centrali :))
Ludzie z pogotowia i policji też mają swoje godziny pracy, weekendy, balangi
itp - ale jednak nawet o 3 w nocy można ich wezwać. Cud? A dla firmy odcięcie
telefonu to jak dla człowieka odcięcie tlenu.
AS> Nalezy rowniez pamietac ze reklamacje i zgloszenia awarji przyjmowane
AS> sa
AS> od 9-tej do ktorejs-tam - a monterzy przyjmuja zlecenia o 7:30 do 8:30
AS> rano - wiec niema szans na zrobienie czegos w tym samym dniu ;)
Bo i po co. Niech ta hołota^H^H^H^H^H^H klienty wiedzą, kto tu rządzi. Niech
przynoszą koperty i nagrody rzeczowe za zrobienie tego, co w normalnym kraju
firmy telefoniczne robią obowiązkowo.
//\\//\\ << ==// [msz_at_usa.net]
// \/ \\ >> //==
Michal.Szokolo_at_f19.n480.z2.fidonet.org
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:03:36 MET DST