Re: PROTEST

Autor: Pawel Kucharczyk (legia9_at_geolog.geol.agh.edu.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 13:08:05 MET

On 21 Mar 1997, Pawel Kaminski wrote:

> Do IRC-opow
>
> My uzytkownicy IRC, chcemy wyrazic stanowczy prostest przeciwko istnieniu
 ^^^...kto ?...uzytkownicy IRC..?...maly, o co Ci chodzi, nie wiem czy
wiesz ale IRC to nie tylko kanal #polska, jak bede chcial abys zrobil cos
w moim imieniu to dam znac..., napisz raczej:
 My "bywalcy" (sic!) kanalu #polska...itd.

> dla mozliwej ingerencji, oraz stac na strazy NETetykiety oraz

NETetykiety ???...lo yezu :), nie tak dawno krytykowano RFC a teraz Ci
sami ludzie chca netetykiety....

> zwyklej przyzwoitosci i kultury ktorej brakuje na IRC,

hmm...kultury to brakuje na #polsce, wiec nie pisz ze na IRC, bo to chyba
zbyt duze uogolnienie..nie sadzisz ?...
..wiesz, nie jestem alfa i omega, ale dam Ci rade:..nie pisz wiecej
 /j #polska
a bedziesz spal spokojniej, jest tyle miejsca miedzy kanalami, gdzie nie
ma ani Yelonkof, ani innych tego typu paszkwili i gdzie jest naprawde
milo, spokojnie i gdzie nie trzeba zadnych NETetykiet aby porozmawiac z
innymi ludzmi....naprawde :)

[reszta wycieta]

serdecznie pozdrawiam wszystkich..:))
  ..Phyton