Praca dyplomowa - HELP!

Autor: Sławomir Korba (skorba_at_radom.ternet.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 16:04:38 MET

Mam taki sbie problemik. Piszę właśnie pracę dyplomową w technikum na temat
Internet. Mimo, iż jest to temat rzeka podjąłem się opracowania go w formie
skryptów i wprowadzenia na lekcjach informatyki.
Tu mam prośbę do wszystkich, którzy mogliby mi pomóc. Poszukuję artykułów w
formie elektronicznej (żeby nie bawić się we wklepywanie). W szczególności
poszukuję informacji na tematy TCP/IP, Intranet, UUCP.
I może ktoś by miał jakiś pomysł co umieścić w rozdziale "Przykłady
zastosowania Internetu", aby zawartość tego rozdziału "poraziła"
czytającego tym co może zaoferować Internet jego użytkownikowi.
Mile widziane wszystkie inne propozycje. W trakcie obrony chcę połączyć się
przez modem z Internetem, jaki adres proponujecie?

Sławek skorba_at_radom.ternet.pl