Re: Ile za impuls w TP SA ?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 19:32:41 MET

FTomek <ftomek_at_abis.lodz.pl> wrote:
: Witam,
: Czy domyslacie sie moze ile FAKTYCZNIE kosztuje TP SA impuls telefoniczny ?
: Ze kaza nam placic 0,17 zl + 0,01 zl VAT za 3 minuty rozmowy lokalnej -
: kazdy wie... Ciekaw jestem jakie sa koszty wlasne TP SA ...
: Czy mozna je ustalic ?

Jak w kazdej duzej firmie z pelna ksiegowoscia - jest to nie do ustalenia.
Mozesz sie poslugiwac jedynie danymi podawanymi przez zarzad,
wyliczonymi wedlug aktualnej potrzeby.

Czy do kosztow wliczysz sluzbowego mercedesa prezesa? Jesli nie,
to prezes bedzie chcial wiecej zarabiac, no i jak bedzie to TPSA
wygladalo, jak prezes pojedzie rdzewiejacym Polonezem na rozmowy z jakas
inna firma.

Jak policzyc zuzycie sprzetu? itp, itd, etc.

: Znajac realia to pewnie jest to tajemnica handlowa :)
: Podejrzewam, ze jest to grubo ponizej 0,10 zl...
: No bo skoro w U.S. prywatnym firmom telekomunikacyjnym oplaca sie obslugiwac
: lokalne polaczenia za cene abonamentu...

Nie wszedzie - w wielu miejscach polaczenia sa platne, oczywiscie nie co 3
minuty.
Mam spore watpliwosci czy im sie to oplaca. Prawdopodobnie jest to
tradycja z czasow przed-internetowych, gdy modemiarzy bylo niewielu.
W dodatku mam podejrzenia ze biznes doplaca [ma drozszy abonament]
od osob prywatnych. Niestety - SD nie chce ujawnic cen, tylko
odsylal mnie po jakis www, gdzie po ceny to trzeba bylo zadzwonic do NYC.

Chetnie bym sie dowiedzial jak to jest, mile widziane rowniez ceny na ISDN.

Jarek.