Re: TPSA sucks! Ale mnie wkurzyli!

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 08:51:40 MET

In <33281AD1.3911_at_igo23.igo.wroc.pl>, Artur Bartnicki <archie_at_igo23.igo.wroc.pl> writes:

[CIACH -- historia oczekiwania i walki z Polpakiem]

>Ja mam nawet mocne nerwy. Sam fakt czekania mnie nie przeraża. To, co
>mnie rozwścieczyło, napisałem dalej - że miesiąc po potwierdzeniu, że
>zrobią (i zainwestowaniu przez nas w sprzęt) nagle okazało się, że
>'ono' nie wie nawet, czy może zrobić, co obiecało.

Arturze!

Moja odpowiedz dotyczyla wlasnie _calosci_ Twojego pierwszego listu.
Mielismy/mamy _dokladnie_ to samo! Tez sie podjeli nie wiedzac, czy moga.
U nas nawet zrobili proby, okazalo sie ze za daleko, ale "wlasnie ma byc
otwarty nowy wezel". "Za miesiac". "Za dwa tygodnie". "Lada dzien".
"Wie Pan, czekamy na komisje, ktora go odbiera, ale to juz, juz".
A na koniec: "Wie Pan, takich wezlow jest teraz w Polsce do odebrania
150 i my nie znamy marszruty komisji, ktora je odbiera".

Macki opadaja :-(

OSciski!
Mirek Nowakowski