TPSA sucks! Ale mnie wkurzyli!

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_igo23.igo.wroc.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 11:31:05 MET

A niech to!

Załatwiamy od kilku miesięcy łącze do Polpak-T. 256K. Wniosek
złożyliśmy jeszcze w grudniu. Kiedy będzie realizacja? "Do miesiąca."
Fajnie.

W styczniu dowiedzieliśmy się w Warszawie, że wniosek zaakceptowano.
Miodzio. Dzwonimy do lokalnego oddziału. Kiedy zatem realizacja?
"Do miesiąca". Sigh. No dobra. Sprawdzają, czy istnieją warunki
techniczne.

Początek lutego. Warunki techniczne istnieją. Tylko "czekają na
sprzęt, z Warszawy, bo muszą mieć taki dalszego zasięgu. To, co
jest, to pracuje do 5 km, a u Państwa jest więcej". Kiedy
będzie sprzęt? "W przyszłum tygodniu". W ciągu "kilku tygodni"
powinni przyjść i zainstalować. OK. Jakoś to będzie. Przyjdą na
pewno? Przyjdą. Fajnie. Kupujemy sprzęt do FR ($$$).

Przedwczoraj (11.03) dzwonię po raz kolejny - rutynowo sprawdzam, co
tam słychać. Co słychać? "No wie pan, to jest daleko, bo nasze modemy
to pracują do 5 km, a u Państwa jest 7...". No dobra, to po co ten
nowy sprzęt? "No, ale on tylko trochę dalej niż 5 km pracuje. Jakby
Pan z CST porozmawiał, to może oni kupią..."

JASNA I PIEPRZONA CHOLERA! ZARAZA, MÓR, FRANCA I TRĄD! (koniec cytatu)

To kto ma wiedzieć, jak jest daleko? I na ile pracuje ten sprzęt?
I że jak ten, co się ma, to za mało, to trzeba inny?

I DLACZEGO JA MAM ROZMAWIAĆ Z CST?!? I może jeszcze mam zamówić tam
dla mojego oddziału sprzęt, na którym oni mają to realizować?

A KABLI IM NIE KUPIC??? Bo mają kiepskie?!? A może chusteczki do nosa
też??? Może samemu sobie kupić sprzęt, pociągnąć kable, podłączyć,
skonfigurować i zapłacić TPSA za usługę?

WRRRRR!!!!

No i wygląda, że zostaniemy teraz na kupie kosztownego sprzętu, bo
Jaśnie Panowie techniczni nie pofatygowali się sprawdzić, czy jak mówią,
że zrobią, to w ogóle mogą zrobić. Nawet nie mogę specjalnie na
nikogo nawrzeszczeć, bo nie znam nazwiska człowieka, który potwierdził,
że "techniczne możliwości są".

<DISCLAIMER>
Ja wiem, że narzekanie na TPSA to nie jest specjalnie odkrywcza rzecz.
Ale poziom żółci przekroczył po prostu poziom krytyczny.
</DISCLAIMER>

A niech to!

    Artur "Archie" Bartnicki              work: (0-71) 48 81 93
    mailto:archie_at_igo23.igo.wroc.pl       home: (0-71) 21 92 71