Mały problem z FTP

Autor: Paweł Szóstak (dzuzdy_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 18:52:11 MET

Niedawno ściągałem z sieci plik ok. 8 MB używając CuteFTP v. 1.8.
Wszystko szło bardzo pięknie, tylko może mi ktoś wytłumaczy dlaczego
modem ściągnął ok. 20 MB. Prędkość transmisji podawana w w/w programie
wynosiła ok. 1 kbps, a prędkość na modemie ok. 2 - 2.5 kbps. Ja wiem,
musi pójść więcej danych niż dany plik, żeby można było sprawdzać
poprawność transmisji, ale tyle co mi wyszło to chyba "trochę" za dużo.
Wie ktoś jak to wyjaśnić?

Pozdrowienia!!!

        PSz