Re: ROutnig w Polsce

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 21:42:40 MET

On 25 Feb 1997 17:24:29 GMT, Miroslaw Budzanowski
>Czy cos sie zmienilo, a ja nic o tym nie wiem?
>Oto wyniki dzialania traceroute'a z Wroclawia do
>kilku miejsc w Polsce. Jak widac nie leci to juz
>wszystko przez Warszawe, ale bezposrednio do Krakowa,
>Poznania, Gdanska, Lublina.....
>Czy to wynik oszukania traceroute'a, czy tez
>juz nie ma w Polsce sieci gwiazdzistej????

A cos Ty robil przez ostatnie dwa lata? Dawno temu NASK wprowadzil
Frame Relay, to siec jak kazda inna, ale z punktu widzenia TCPIP
pakiety wchodza w router FR we Wroclawiu, a wychodza w Lublinie.
Po drodze zahaczajac o Lodz i Warszawe. Ale o Tym wie jedynie FR.

J.