Re: Odp: A co powiecie o tym?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 23 Feb 1997 - 21:17:34 MET

On 24 Feb 97 08:34:00 GMT, bpapier_at_free.polbox.pl (Bartek Papierski)

>Przepraszam bardzo, używam free od samego początku jego istnienia i jakoś
>nie dostaję 'junk mail'. Oczywiście nie biorę pod uwagę junk'u
>przychodzącego na niektóre listy dyskusyjne.

To tylko zle swiadczy o marketingu polboxu :-) Czas mija, a zyskow z
poniesionych kosztow nie widac.
Jeszcze bedziesz dostawal junk mail, nie martw sie. Przeciez polbox to
nie Caritas, zeby cos za darmo rozdawac.

Ale wyjatkowo nie mam do nich pretensji - raczej podziw, ze potrafia
znalezc sposob na potanienie uslugi dla 'zwyklego' odbiorcy.

J.