Re: A co powiecie o tym?

Autor: Adam Karocki (adamkar_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 00:40:21 MET

Witam
marcinj_at_ikp.atm.com.pl (Marcin Jagodzinski) wrote:
You>5.Reklama w postaci listu rozeslanego do wszystkich uzytkownikow
You>posiadajacych konta pocztowe na serwerze free.polbox.pl
You>osob) kosztuje 1000 zl
You>W regulaminie Polbox nie przyznaje sobie wylacznosci, w ogole nie
You> pisze o tym, ze mozna cos takiego dostawac.
You>A my tu o spamie P. Skulskiego...
- skoro nie ma w regulaminie mozna spokojnie potraktowac to jako spam
 (lub spamopodobne) i ostro zareagowac.
- nawet jesli jest lub znajdzie sie :-( , to i tak kazdy moze
potraktowac przesylke jako towar "niezamawiany" i "niepożadany".
i ja skasowac odeslac i czy co tam wymysli.
Ale na pewno nadawca powinien sie liczyc z mozliwym NEGATYWNYM
odbiorem jego reklamy. A opinia negatywna fatalnie wplywa na interesy,
o czym mniemam oferenci uslugi powinni powiadomic(*). :-) .

prywatnie pozdrawiam
Adam
(*)
gdzies tam w regulaminie free.polbox.pl pisza o zgodnosci e-maili z
dobrymi zasadami panujacymi w internecie wiec nie podejrzewam, by sam
serwis chcial sie wylamywac.