Re: A co powiecie o tym?

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Sun 23 Feb 1997 - 00:17:33 MET

On Fri, 21 Feb 1997 22:51:30 GMT Jaroslaw Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
: P.S. Tak jak z telewizja - nie placisz, ale sa reklamy.
: Reklamy sie nie podobaja? Kup dekoder do kanalu bez reklam.

W pl również państwowa TV, za którą się płaci, nadaje reklamy. Tak być
nie musi. Np. w Szwecji państwowa TV (pewnie można by ją nazwać w związku
z tym 'publiczną') nie nadaje reklam, a oprócz tego nie zagłusza dzwięku
filmów, często nawet nie zagłusza w dziennikach. Obrazek zupełnie nie do
pomyślenia w polskiej TV: polityk mówi, a ja mogłem słyszeć co on mówi,
nawet jeżeli mówi po fińsku albo po polsku (wtedy są napisy).

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec