Re: Fajny standard

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Sat 22 Feb 1997 - 22:08:10 MET

On Sat, 22 Feb 1997 19:21:03 GMT Marcin Jagodzinski <marcinj_at_ikp.atm.com.pl> wrote:
: To z regulaminu free-polboxu
: P: Dlaczego jest wymog ze musi byc powyzej czterech znakow w nazwie konta?
: O: Taki jest standard internetowy.
: Well... Do mnie mozecie pisac na hr_at_ikp.atm.com.pl. Taki standard.

Moje pierwsze konto na unixie, wtedy jeszcze nie podłączonym do sieci,
nazywalo się 'rm', ale kiedy chciałem założyć prywatne konto na VMie
(wtedy jeszcze tylko w sieci BITNET) to obsługa uparła się, że muszą
być przynajmniej 3 znaki, więc dodałem inicjał drugiego imienia i tak
już zostało. Może więc chodzi o standard BITNETowy?

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec