Re: Komunikaty TPNET

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 22 Feb 1997 - 12:36:56 MET

In pl.listserv.polip Michal Krzeminski <mike_at_polbox.pl> wrote:

: Poza tym wydaje mi sie nieprawda ze jakoby lacze 1Mbit tp-nask jest
: niewykorzystane. IMHO w ciagu dni roboczych ono jest dosc mocno
: przeladowane (mam czasami naprawde duze klopoty z dostaniem sie do pewnych
: serwisow po naskowej czesci sieci, w Warszawie ktore to klopoty znikaja
: np. w weekendy). Czary?

To by znaczylo, ze gdzies jest jakies waskie gardlo poza laczem TPNET-NASK.

--w