Re: Polskie "Yahoo" ???

Autor: Pawel Kaminski (pawelk_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 14:48:49 MET

Zbigniew S. Borowiec <borowiec_at_rpw.dec.com> wrote:
: Wojtek Sylwestrzak wrote:
: >
: > In pl.listserv.polip Bartosz Maruszewski <bart_at_mat.uni.torun.pl> wrote:
: >
: > : Kurde pelno nazw... A moze by tak ktos napisal:
: > : nazwa - adres wyszukiwacz stron
: > : nazwa - adres spis stron
: > : nazwa - adres spis i wyszukiwacz stron
: >
: > : Uprzejmnie z gory dziekuje :)
: >
: > Bardzo proszę - wyszukiwarki (w kolejnosći chronologicznej,
: > ale nie wiem czy Netoskop czy Sieciowid był uruchomiony wczesniej):
: >
: > Nazwa URL narzędzie liczba stron
: > do wyszukiwania 7 lutego 1997
: >
: > Archie http://archie.icm.edu.pl/ webindex ?
: > Sieciowid http://sieciowid.pol.pl/ harvest 95.000+
: > Netoskop http://www.chip.pl/ 'prywatny' 246.015
: > Infoseek http://infoseek.icm.edu.pl:8000/ ultraseek 411.945
: > Altavista http://altavista.digital.com.pl:88/ altavista 115.000?
: >
: > Altavista chwilo nie dziala.
: >
: > W sieci NASK - Archie, Infoseek
: > W sieci TPNET - Altavista (?), Archie, Infoseek, Netoskop, Sieciowid
: >
: > Uzupełnienia i poprawki mile widziane :-)
: >
: > --wojtek

: Altavista http://altavista.... :) altavista 513 379 unikalnych
: stron, 1711 serwerow 18.02.97 17:26
Hmmmm jest jeden maly problem Altavista w TPnet wyszukuje razem z
archiwami list dyskusyjnych a telia nie moze ktos powie dlaczego?
zauwazylem ze polska altavista w TPnecie cos ma maly wybor opcji

: Lada moment bedziecie mogli zasypac ja pytaniami na co bardzo bardzo
: licze:)

: rgds/
: /zsb

== Pawel Kaminski    e-mail : pawelk_at_waw.pdi.net     CB-RADIO 27.150Mhz ==
==                   netwizards_at_usa.net  robbo_at_irc.pl                   ==
==         http://robbo.irc.pl/robbo.html,  IRC #polska ROBBO           ==
==     Certified SCO Unix Administrator,   Guardian 90 Administrator    ==
== http://robbo.irc.pl/  - 300 URLi - ludzie, zdjecia, info, imprezy    ==