Re: kasowanie spamu - przeglosujemy?

Autor: by way of CC (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 10:07:54 MET

Pozwolilem sobie udzielic przykladowych, hipotetycznych odpowiedzi.
Mam nadzieje ze pomoze to w dopracowaniu formy ankiety:

sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl (Adam E. Patkowski) wrote:
>Hi,
>a moze by tak zrobic sobie ankiete, co sądzimy
>o kasowaniu spamu na tej liscie (i, np. pecet)?
>Tak ze trzy pytanka?
> - czy spam nalezy kasowac?

tak.

> - co uwazasz za spam?

przesylke razaca niezgodna z profilem danej grupy dyskusyjnej,
ogloszenie reklamowe wyslane na grupy nie przeznaczone do takich dystrybucji.

> - jakie odstepstwa od tego co wyzej dopuszczasz?
>albo ogólniej:
> - jakie postingi powinny byc usuwane przez administratora?

razaco odbiegajace od profilu grupy, najezone wulgaryzmami, reklamowe,
prywatne wolania na grupach do uzytkownikow, pisanie jezykiem
niezrozumialym dla wiekszosci, jesli jest zaznaczone ze grupa jest
polskojezyczna. news:pl.* ma to z definicji, tutaj w profilu grupy
nalezy wg. mnie zaznaczac ze mozna pisac nie po polsku.

> - jakie powinny byc reguly dla cancelbota?

$ i conajmniej 3 cyfry w naglowku, oraz conajmniej dwukrotne
powtorzenie slowa 'money' w tresci.

> - czy spam moze byc usprawiedliwiony?
>cos takiego...

w wyjatkowych przypadkach. decyzja admina.

> Tylko prosze nie przesylac odpowiedzi na te pytania na
>liste!!! To jest tylko propozycja ankiety.