Re: wspolny mianownik, czyli pieniadze podatnika

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 07:35:10 MET

On 20 Feb 1997, Szymon Sokol wrote:

> Ja mam jedno pytanie (retoryczne, bo nie sądzę, żeby ktoś tu potrafił
> odpowiedzieć): co się stanie z NASK, jeśli wszyscy się przeniosą do TPSA?
> Na czyją własność przejdzie zakupiony z funduszy KBN sprzęt NASK?
  ---
  Każdą dyskusję na temat "co robić ze sprzętem kupionym przez KBN" można
  zakończyć dowcipnym stwierdzeniem: "oddamy im na Wspólną 1/3, do
  piwnicy". (Słyszałem, jak mówił to jeden człowiek mocno z KBN związany).

  Z trzeciej strony zwracam uwagę, że dla wielu wybieralnych reprezentatów
  środowiska kończy (skończyła się - może ktoś wie jak to jest?) druga
  kadencja. Na ich miejsce przyjdą inni. Czy tak samo nastawieni do sieci
  - nie wiem...

Wojciech A. Myszka                    W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl
Technical University of Wroclaw,  Institute of Material Science
and Technical Mechanics, Smoluchowskiego str. 25
50-370 Wroclaw, Poland, tel. (+48 71) 21-50-28, fax () 21-12-35