Znalezione w PCQrierze

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 21:35:57 MET

Przeczytalem ponizsza notatke w najnowszym PCQrierze:

"Internetowy podatek"

Plotki glosza, ze rozwazana jest w USA propozycja wprowadzenia oplat za
przyznawanie i korzystanie z nazw domen internetowych. Ten internetowy
podatek, od dzialajacych dzis bezplatnie dostawcow uslug internetowych,
pobierac ma nowo utworzona organizacja American Registry for Internet
Numbers. Plotki natomiast zupelnie nic nie mowia, na co beda przeznaczone
zebrane w ten sposob miliony dolarow...

Myslalem ze padne jak to przeczytalem. Czyzby to chodzilo o dobrze znane od
dawna oplaty, jakie InterNIC pobiera za rejestracje domen w .com, .net itp.?
A moze chodzi o nowe domeny .firm, .store itd. w ktorych rejestracja tez
bedzie (oczywiscie) platna? Bo o zadnych innych "propozycjach wprowadzenia
oplat" nie slyszalem... A moze jednak jestem w bledzie i ktos mnie poprawi?
Bo jakos nie chce mi sie wierzyc, ze autor tego tekstu dopiero teraz sie
"obudzil", ze za rejestracje domen sie placi...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl