Re: Polska AltaVista, indeksowanie, bylo: Jeszcze jedno pytanko

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 21:15:47 MET

In pl.listserv.polip Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
[...]
: niewiedza administratorow, i brak jakiejkolwiek dla nich informacji
: ze host zostal przeszukany przez robota :((((((

Administrator przeglada logi (oczywiscie nie recznie, tylko jakims skryptem).
Wierz mi, ze to nie problem - na sunsite mam kolo 200.000 odwolan dziennie,
a moge sprawdzic jakie roboty go indeksuja (i jak to robia).

Jesli administratora to nie interesuje, to wysyalnie zadnych maili nie ma
sensu (bo pewnie i tak nie czyta ;-))

--w