Re: DZIENNIKARZ: Pytanie o PSI w akcji

Autor: Gregory BRZESKI (gregory_at_webcorp.com.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 02:48:47 MET

Daniela A Baszkiewicz-Scott wrote:

> Mam pytanie w zwiazku z informacja podana przez Wiadomosci Dnia, dotyczaco
> udzialu Polskiej Spolecznosci Internetu w akcjach nazwalabym to
> ogolnopolskich czy miedzynarodowych.

Zarzad PSI nie udziela odpowiedzi na trudne pytania, a mowiac dokladniej
wszyscy czlonkowie zarzadu PSI totalnie ignoruja wszelkie zapytania.

W zeszlym roku kilkakrotnie poprosilem zarzad na liscie wewnetrzenj
(moderowanej) PSI o rozlicznie sie zarzadu ze skladek, darowizn na rzecz
PSI, etc. Do dnia dzisiejszego nie otrzymalem ZADNEJ odpowiedzi. Nawet
listu stwierdzajacego ze rozlicznie PSI za rok ubiegly bedzie dostepne w
pierwszym kwartale roku 2010. Poprostu ZADNEJ odpowiedzi totalna
ignorancja ze strony czlonkow zarzadu w stosunku do zalozycieli
Stowarzyszenia.

Juz uplywa blisko poltora roku od momentu kiedy zarzad PSI zostal
wybrany na walnym zgromadzeniu. Nie wierze aby tak znane osobistosci w
polskiej sieci, zasiadajace w zarzadzie PSI, mogly dopuscic sie
malwersacji pieniedzy czlonkow. Ale zaczyna mnie nie pokoic ze zarzad
milczy w tej kwesti, a rozlicznia jak nie bylo widac tak nawet nie
wiadomo kiedy bedzie.

Z pozdrowieniami,

Grzegorz BRZESKI

--