Re: Wolnosc i demokracja w sieci

Autor: Robert Maron (robmar_at_mimuw.edu.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 23:32:48 MET

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 19 Feb 97 o godz. 17:32, Robert Maron napisal(a):

: > Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: > : Uzytkownikow swojego serwera. Ale uzytkownikow INNYCH serwerow, ktore z tym
: > : pierwszym wspolpracuja, ale zarzadza nimi kto inny?
: >
: > powoli, spokojnie: to jak z innego panstwa wystrzela na moj kraj
: > rakiete to jest to ich suwerenna sprawa i mi nic do tego ????????????????
: >
: Zla analogia. To jest tak jakbys *ty* wystrzelil na inne panstwo rakiete.
nie, dlaczego ?
Ty piszesz, ze to co robia za granica to ich prywatna sprawa; to ja sie
dziwie - dlaczego; a jak oni mi szkodza (*rakieta*) ?
a cancel ? bo pewnie o tym myslales ? to jak zawiadomienie przez radio -
przeciez oni moga tego nie odbierac... a ze u siebie skasuje ? moje prawo;
i polecam man control.ctl

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar