Re: NASK nie widzi części sieci w USA (Było: Re: TopTown padl!)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 13:41:08 MET

Oczywiscie. To wlasnie dokladnie napisalem. Przeczytaj jeszcze raz :-)

> A mowienie ze wszystkie dns sa w NAsku sa smieszne ale rozumiem cie:)))

Tu sie wlasnie nie rozumiemy. Pisalem o palaczeniu DialUp. Pecet czy to
pod Win czy OS/2 a nawet Mac uzywa tylko tych serwerow DNS, ktore mu sie
wpisze w konfiguracje. Jesli ktos na codzien uzywa PPP u siebie np na
uczelni to wpisuje pobliskie serwery DNS, czyli na pewno w sieci NASKu.
Jesli teraz dzwoni na 0w202122 to tez to bedzie dzialac ale wolniej.
Jednak gdy jak od czwartku do dzis rana NSAK nie widzi wielu domen to
taki facet nie polaczy sie z nimi nawet dzowniac na 0w202122. Dlaczego?
Zastanow sie.

Wlasnie na pytanie kogos czemu takze przez TPSA nie moze polaczyc sie z
jakas domena napisalem, aby dopisal sobie serwer DNS z TPSA. Takie to
proste a juz trzecia osoba nie moze zrozumiec. Chyba za duzo kontaktu z
Unixem sprawilo, ze zapominacie ze sa jeszcze komputery na swiecie,
ktore nie sa serwerami sieciowymi.

--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland