Re: Spam i crossposting

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 14:13:55 MET

Dnia 16 Feb 1997 11:48:53 GMT, agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl (Marcin
Debowski) pisal(a)

>Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>: > : I nic a nic cie nie gryzie, ze robisz za takiego samozwanczego szeryfa?
: Coz... pogratulowac dobrego samopoczucia, ale dla mnie to niestety bardzo
>: smutne. :-((((
>: Ja nie wiem, czy w tej walce o przestrzeganie NETYKIETY gdzies sie Wam (nam?)
>: nie zagubila zwykla ETYKA... :-(((
>
>Hej, Jarku, a nie zastanawia Cie, ze tylko Ty + pare osob, ktore wlasnie
>ten spam wysylaja (lub sa potencjalnie zainteresowani) ma jakies obiekcje

Jestem niezainteresowany, mam obiekcje... Jest nas dwoch...

Pozdrawiam!

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl
http://www.atm.com.pl/~dima/mj.html