Re: Spam i crossposting

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 01:03:38 MET

On 15 Feb 97 18:55:06 GMT Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 15 Feb 97 o godz. 19:47, Tomasz R. Surmacz napisal(a):
: > : I nic a nic cie nie gryzie, ze robisz za takiego samozwanczego szeryfa?
: > : Pozdrowienia,
: > Czasem komary, ale tylko latem.

Mnie czasem Jarek Rafa.

: Coz... pogratulowac dobrego samopoczucia, ale dla mnie to niestety bardzo
: smutne. :-((((
: Ja nie wiem, czy w tej walce o przestrzeganie NETYKIETY gdzies sie Wam (nam?)
: nie zagubila zwykla ETYKA... :-(((

Rozumiem, że jestem typowym przypadkiem stosowania zasady: "Jak do Kalego
strzelają z karabinu maszynowego to Kali naklada kamizelke kuloodporną
i rzuca granatem"?

A poza tym uważam, że należy wycinać śmieci bo nas zasypią.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec