NASK nie widzi części sieci w USA (Było: Re: TopTown padl!)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 10:32:06 MET

2Jac wrote:

> No dobrze, ale ja sie laczylem wlasnie przez TPSA i nie dziala. Wiec co
> moze byc przyczyna????

To o czym pisałem poprzednio: wszystkie serwery nazw, które wpisałeś
sobie w konfiguracji TCP/IP, być może leżą w sieci NASKU, czyli nie
widzą dużej części sieci w USA, a także w Azji i Australii (routowane
przez USA).

Nastawiam Follow-Up na pl.listserv.polip zgodnie z prośba Rafała.

--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland