Re: Siedlisko lame-hackerow :))))

Autor: piotr pogorzelski (piotr.pogorzelski_at_ippt.gov.pl)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 11:24:25 MET

GS> No wlasnie. co zrobic z takimi freepolboxowcami ?
GS> Slowo wstepu:
GS> chodzi o usera santana z free.polbox . gostek wyslal reklamowy list
GS> na liste hihot. no coz. skoro wyslal, wiec sie zapisal :)))
GS> co z takimi robic :)))))))))))))))))) bo tacy to mnie smiechem chyba
GS> zabija :))))))))))) Jak widac gostek jest z Krakowa. Pewnie smok na
GS> niego narobil hihihi :)))))))

GS> a teraz spojrzcie na to:

Jesli polbox rozdaje ludzim konta to robi to na wlasna odpowiedzialnosc.
Jesli masz klopoty z ludzmi, ktorzy maja konta w polboxie to skontaktuj sie
z administratorami w polboxie.
Jesli to nic nie da to po prostu nie obsluguj poczty adresowanej
z free.polbox.com.pl. Jesli beda im sie ludzie skarzyc to wtedy admini
z polboxu przyjda do ciebie, ale wtedy ty bedziesz stawial warunki.
Jesli wszyscy tak zrobia, to albo polbox zrobi ten serwis na tyle
profesjonalnie, ze nie bedzie takich klopotów, albo ludzie od niego odejda.
Skutek bedzie ten sam.

--
piotr pogorzelski