Re: Ratunku !!!!!!!!!!!!!! Polbox !!!!!!!!!!!!!!

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 08:05:30 MET

On 12 Feb 1997, Cim wrote:

> Moze powiecie mi dlaczego nie moge wysylac poczty na
> serwer Polbox ???
>
> Wyskakuje mi komunikat :
> "452 - out of disk space for temp file" gdzie ???? u mnie ????
> Mam bardzo wazny list do wyslania a tu nie moge nic zrobic.
  [...]
  W dokumentacji jakiegos programu dostepnego w sieci za free napisane
  bylo wyraznie: " Jezeli beda jakies bledy - przepraszamy, przykro nam
  bardzo, ale PAMIETAJ ILE ZAPLACILES ZA PROGRAM"

  Podobnie jest i w tym przypadku. Skargi prosze kierowac na adrses
  administratora polboxu (nie znam go, gdyz z uslugi nie korzystam)

  Oczywiscie problem nie jest banalny: jak dac mu znac (skoro poczta
  elektroniczna sie nie da)? W takich sytuacjach, w swoim programie
  pocztowym jako "smtp host" wskaz jakis inny ns.polbox.pl albo
  serv.polbox.pl albo www.polbox.pl...

  Wojtek