Re: content-type=text/html (bylo: AltaVista i inne przeszukiwarki)

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 23:59:36 MET

Jaroslaw Strzalkowski wrote:

> Qurczak <mk167280_at_students.mimuw.edu.pl> wrote:
> : Właśnie, jak to z tym jest? Da się w ogóle to zrobić? Pytam na zapas -
> : jeszcze nie zrobiłem żadnej strony w HTMLu, ale planuję. Czy można
> : jakoś mieszać np. polski z rosyjskim?
>
> Chwilowo się nie da. Będzie się dało w jakimś następnym HTML'u albo
> przy kodowaniu Unicode.

A dokladniej, w HTML 3.2+, jak to ostatnio okreslaja (= Cougar).
Jego deklaracja SGML odnosi sie juz do ISO-10646 jako BASESET.
Tzn. o ile producenci tzw. "zaawansowanych przegladarek"
przyjma do wiadomosci zmiane w deklaracji i dostosuja swoje
oprogramowanie do rekomendacji W3C.

--
Grzegorz Staniak                - a freelance at large
<gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl>