mercury.ci.uw.edu.pl i plearn.edu.pl

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 14:44:15 MET

Czesc!
Probowalem dzisiaj dostac sie do biblioteki Muzeum Narodowego w W-wie.
Znalazlem MN pod adresem http://mercury.ci.uw.edu.pl/muzeum/muzeumn.htm
i oto co uzyskalem przy probie polaczenia:

Error 499
This evaluation copy of GLACI HTTPD.NLM has expired!
This is an unregistered evaluation copy of GLACI HTTPD Version 3.04, a
software product from The Great Lakes Area Commercial Internet that
allows your Novell NetWare (tm) server to be part of the World Wide Web

Czy Centrum Informatyki UW uzywa takiego "unregistered"
oprogramowania?!?

Poszukalem wiec bibliotek. Na Uniw. Wroclawskim znalazlem
"Bibliotekarskie zasoby internetu" a w nich Biblioteki Warszawy pod
adresem http://plearn.edu.pl/warlib/lib-war.html
Przy probie polaczenia spotkalo mnie kolejne niepowodzenie:
"There was no response. The server could be down..."
Czy mam pecha, czy padl Uniwersytet Warszawski?

Pozdrawiam,
Michal

--
          Michał Sobkowski   mailto:msob_at_ibch.poznan.pl