Re: Spam i crossposting

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 13:24:53 MET

In article <32FCFBCB.56C8_at_snack.p.lodz.pl> sqlasek_at_snack.p.lodz.pl

   From: sqlasek_at_snack.p.lodz.pl (Piotr Skulski)
   Newsgroups: pl.listserv.polip
   Date: 9 Feb 97 00:44:09 GMT
   Sender: polip_at_man.lodz.pl

   Tomasz R. Surmacz wrote:

> Czepiłeś się tego mailbombowania jak rzep psiego ogona. Czy tak trudno
> zrozumieć, że wysłałeś list w 6 kopiach, zaostał przez automat uznany za
> spam, dostałeś 6 kopii listu o tym, co to jest spam, każdy z polem
> Newsgroups: i References: zawierającym informację którego twojego listu
> on dotyczy.

   No, pieknie. To teraz dochodzimy do tego, ze nikt nie sprawdza, co jest
   spamem, a co nie. To zrobil automat. Automaty - jak powszechnie wiadomo
   - generuja sie same i takoz same sobie ustalaja kiedy, komu i co maja
   wysylac. No, a do automatu nie mozna miec pretensji, ani nie mozna zadac
   od niego wyjasnien.

> Wolisz nie dostawać w ogóle? Czyli żeby maszynka
> antyspamowa kasowała po cichu? Świetnie. Nie będzie w ogóle jałowych
> dyskusji o tym, jak ta właśnie, bo spamu nikt nie zauważy nawet.

   (...)

> : Tak samo nie bedzie wykroczeniem skasowanie listu wyslanego 5, 4, 3, 2,
> : i wreszcie jeden raz, prawda?
>
> Bynajmniej. Ale... Szanowny Pan chyba znowu nie doczytał tekstu, którym
> się tutaj chwalił:

   Szanowny Pan T.R.S. usiluje mnie sciagnac do swojego ulubionego poziomu.
   Dziekuje, postoje.

> : > Aczkolwiek przyznaje, ze forma poinformowania
> : > nadawcy moglaby byc nieco bardziej rzeczowa i kulturalna.
>
> To jest inna sprawa. Ma ktoś czas napisać taki tekst? (...)

   Takie teksty juz sa. Tylko malpolud chetniej przetlumaczy cos na wlasnym
   poziomie, niz cos rzeczowego, nie mowiac o czyms kulturalnym.

[sorry że zostawiam dużo, ale chciałbym skomentować całość]

Ahem. Monsieur Skulski wyzywa od najgorszych Tomka Surmacza. Jego prawo.
W zasadzie. Bo zastanawiam się (już nie pierwszy raz zresztą), dlaczego ludzie
którzy nie zrobili dla sieci NIC, uważają że mają prawo krytykować w czambuł
tych bez których nie mogliby tego robić, bo sieć by nie istniała, a
przynajmniej nie byłaby tak rozwinięta. Tzn nie mówię że są równi i równiejsi,
ale są ludzie którzy w rozwój sieci w .pl włożycli kawałek życia, pracę, i
robili to społęcznie, nie czekając nawet na 'dziękuję', a teraz przyłazi
na gotowe osobnik który nawet 1/100 tego z siebie nie dał i jeszcze ma
pretensje, że dostaje po łapach kiedy przegina i nadużywa sieci. Enter.

A monsieur skulski powinien się cieszyć, bo nareszcie ma ONYCH, winnych
wszystkim jego nieszczęściom.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
administrator of eris.phys.uni.torun.pl and pec.torun.pl domain