Re: Daemon POP-3

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 17:32:43 MET

In pl.listserv.polip Michal Krzeminski <psychop_at_dyster.marmic.com.pl> wrote:
> Mam takie drobne pytanie byc moze nieco odbiegajace od (jak zauwazam;)
> ostatnio walkowanych tu tematow. Czy ktos moze mi powiedziec cos na temat
> demonow POP3? Deafultowy linuxowy jest do kitu, wolny, tworzy jakies
> glupie tymczasowe pliki ktorych potem nie usuwa, a co gorsza (najgorsza)
> potrafi zezrec 100% czasu procesora co troche mnie martwi. Czy wie ktos
> moze o jakichs innych implementacjach (dostepnych w sorsach C) ktore byly
> by chociaz troche lepsze? Z gory wielkie dzieki.

Polecam qpoppera-2.2. Przede wszystkim ze jako jeden z niewielu obsluguje
APOP i Kerberos. Poza qpopperem Qualcomm (www.qualcomm.com) ma kilka niezlych
patentow na zmiane hasla przez Eudore itp.

--
Pawel Krawczyk, Krakow, Poland  .  Politechnika Krakowska  .  Fido 2:486/23
http://pipeta.chemia.pk.edu.pl/~kravietz/ PGP fingerprint: F00B602435AC9521