Re: Ile zl za domene?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 20:38:14 MET

On 5 Feb 1997 17:32:29 GMT, Sergiusz Pawlowicz
>Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
>: o ile pamietam jest 300 (slownie trzy-sta!) zlotych. za ten pierwszy 150zl.
>: tanio jak barszcz. dziwi mnie ze w glownej jest taka niska oplata, ale coz.
>
>Malo? Za dwanascie sekund pracy operatora?
>Prosze odstapic mi domane .pl, bede pobieral oplaty dwukrotnie nizsze.

A zapewnisz:
- dwa servery, najlepiej w roznych miastach i sieciach, z laczami o
odpowiedniej przepustowosci...
- "obsluge biurowa" 5 dni w tygodniu, ale bez przerw na chorobe,
urlopy itd.
- "obsluge admina" 24h na dobe, czyli w ciagu 15 minut od padniecia
drugiego servera...

J.