Re: .l

Autor: Tomek Koszewar (araya_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 02 Feb 1997 - 00:24:01 MET

Sebastian Malarz wrote:

> Musialalaby sprawdzic chyba wszystkich abonentow w Polsce.
>
> Przeciez mieszkajac w Bielsku lacze sie oczywiscie z 0202122 w Bielsku
> ale co bedzie jak polacze sie np. z wezlem TP SA w Warszawie ?
>
> Wyjdzie adres IP w Warszawie, TP-SA zrobie bilingi i nie znajdzie mojego
> numeru.

Ja mieszkam w Polkowicach woj.legnickie, i jak kręcę 0,20... to łączy
mnie z węzłem Wrocław (miałem gdzieś nawet dokładny adres). Ze strony
WWW tpsa wrocław wiem, że mają tam 40 modemów motorola, więc jaki
mieliby problem sprawdzić 40 bilingów?

  ===  Tomek Koszewar  ===
 mailto:araya_at_free.polbox.pl