Re: .l

Autor: Sebastian Malarz (sebmal_at_petex.bielsko.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 21:44:35 MET

> Hmmmm. A gdyby tak calkiem przypadkiem po sieci wedrowal plik tekstowy
> zawierajacy KOMPLET takich danych? Np wyciagniety z zestawienia obrotow
> jakiegos sklepu lub restauracji? Bardzo czesto cos co przedstawia sie
> jako generator numerow kart jest po prostu duza baza danych. Lepiej nie
> feruj swych wyrokow zbyt szybko :)

Ty mowisz o bazie danych konkretnych i istniejacych numerow kart
(gdzie to, gdzie to ???) natomiast ja mowie o tym, ze takich
numerow sie nie da WYGENEROWAC.

Poza tym wystarczy kupic gazete, gdzie sa zdjecia oryginalnych kart.
Powaznie widzialem taka gazete!

--
Sebastian Malarz
sebmal_at_petex.bielsko.pl