Re: Czy moga namierzyc ?

Autor: Sebastian Malarz (sebmal_at_petex.bielsko.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 19:58:09 MET

> A skoro juz zadzwoniles od siebie przez swoja centrale to dlaczego twierdzisz
> ze nigdzie ona tego nie zapisala ?
> Zapisala ze laczyles sie z numerem kierunkowym nastepnie konkretna usluga.
> A centrala tej uslugi zapisala ze laczyl sie ktos z Bielska czy Austalii.
> Tak ciezko to zrozumiec ? Czy za trudno skojarzyc dwa numery ?
> To sa raptem dwie centrale do przeszukania. W zwyklych miedzymiastowych
> tylko dwie !

Hmmm, myslalem, ze centrale zapisuja tylko numery pod jakie ja dzwonie,
nie wiedzialem, ze rowniez zapisuja skad ktos dzwoni.

Wynika z tego, ze moge sobie zadzwonic do TP-SA i zapytac kto do mnie
dzwonil przed chwila ?
Przeciez tej uslugi (numer osoby dzwoniacej) chyba Tp-SA nie udostepnia ?
Chyba, ze ma to tylko dla siebie ;-)

Przepraszam, ze Cie obrazilem - jesli tak to odebrales.

--
Sebastian Malarz
sebmal_at_petex.bielsko.pl