Re: Internet & telefony

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 00:31:59 MET

28 Jan 97 , 20:32, Jarek Lis pisal(a):

> In pl.listserv.polip Slawomir Sidor <cwaniak_at_kis.p.lodz.pl> wrote:
> : > Ciekawe czy nie przepisu pozwalajacego odciac Ci telefon za jego
> : > "nieprawidlowe uzytkowanie". W zasadzie powinien byc.
>
> : Jesli mam homologowany modem to nie ma takiego przepisu.
>
> Hm, jesli ja mam homologowany telefon, to czy naprawde moge dzwonic do
> ludzi i blokowac im numery, gadac obelgi i sprosnosci, i nie ma na mnie
> zadnej rady?

Homologacja daje tyle, ze homologowanego telefonu nie trzeba zanosic
do TP S.A. Ciekawe czy sluchajac modemowej "gadki" mozna ustalic
jakiez to modele ze soba rozmawiaja?

> Jesli stosujecie/dopominacie sie czasem likwidacje konta za 'wykroczenia
> internetowe', to dosc analogiczne jest likwidowanie numeru telefonicznego za
> naduzywanie telefonu.

Zaraz, zaraz. Jesli ktos gada glupoty przez telefon to najwyzej moze
trafic do sadu. Co tu ma telefon do rzeczy? W regulaminie nic nie ma
o odlaczaniu za popelnienie przestepstwa przez telefon (a moze zle
szukalem?).

> [...]
> haracz za telefony do USA, to co sie dziwic ze odkryje mozliwosc likwidacji
> numeru za uzywanie IPhone...
>
> : > : 2. Ciekawe kto by siedzial i sluchal tych bzz bzz :))
> : > inny modem. Tylko ze chyba im nie wolno tak bez zezwolenia podsluchiwac.
>
> : 1. Nie wolno ..
>
> Co innego 'podsluchiwanie' czlowiekiem czy magnetofonem, a co innego
> 'monitorowanie technicznych parametrow linii'...
>
> : 2. Taka transmisja to wyglada identycznie jak ftpowanie *.au naprzyklad.
>
> Pakiety inne jednak leca, potwierdzen nie ma...

Drzyjcie Iphonisci, widzialem dzis min. Zielinskiego jak lazil z
notebookiem po slupach pare kilometrow od Warszawy ;-)

> Jaroslaw Lis

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski