Re: ATM przelamuje monopol :) jeszcze raz!

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 13:05:12 MET

Dnia 27 Jan 97 11:44:53 GMT, jkep_at_psyche.cst.tpsa.pl (Jaros3aw
Kjpkowicz) pisal(a)

>czyzby nie zauwazyl Pan ktoredy idzie?
Moja wina, nie zauwazylem. Ale dzisiaj idzie chyba tak samo, a jest
potwornie wolno (srednia strona z Yahoo BEZ OBRAZKOW, kilka minut na
28.8). Cudow nie ma.

Pozdrawiam!

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl